Reizen door Zuid-Oost Azië

In 2013 ben ik vier maanden in Zuid-Oost Azië geweest. Vijf landen heb ik bezocht: Thailand, Vietnam, Laos, Cambodja en Maleisië. Stuk voor stuk bijzondere landen met bijzondere mensen.

Tijdens mijn reis heb ik een reisverslag geschreven. In een ontspannen sfeer heb ik geschreven wat ik ervaren heb. Juiste spelling en stijl was niet mijn doel, ik was tenslotte op vakantie. Toch wil ik de verhalen heel graag delen.

http://nl.blurb.com/bookstore/invited/4700581/4d2d80345037f48bcb313f9d2e8de29a073e1189

Geef een reactie

